[MERK]
Waarom de merkdefinitie van levensbelang is voor betekenisvolle innovaties

Hoe maak je een betekenisvolle innovatie?  

Elk bedrijf voegt waarde toe in de waardeketen naar een einddoel, de missie.  Dit doet zij door middel van haar kerncompetenties: dat waar zij goed in is.

 De basis van een goede innovatie ligt dan ook in het ONVERANDERLIJKE van de makers. Dus: Wat heeft jouw organisatie altijd goed gekund en wat zal het altijd goed kunnen? Waar heeft jouw organisatie altijd waarde aan gehecht en waar zal het altijd waarde aan hechten?

WAT IS HET DOEL VAN JOUW WAARDEKETEN?

  • het schoner produceren van energie
  • het promoten van de esthetiek en duurzaamheid van hout als basismateriaal
  • mooie lokale producten betaalbaar maken voor iedereen
  • mensen met elkaar verbinden

Alleen als je dit goed voor ogen hebt, kun je vol vertrouwen iets nieuws tegemoet treden. Je weet immers zeker dat het belangrijk is én dat je het kunt maken. Niet omdat je al weet hoe dat moet, maar wel omdat je uit kunt gaan van de dingen die je van nature goed kan. 

Ontdek jij met AMICA jouw onveranderlijke kern om van daaruit te vernieuwen? Hieronder zie je met welke producten je dat kunt doen.

<< Vorige M: METHODE

Volgende M: MENSEN >>

MERK: PRODUCTEN

  • INNOVATIESTARTER. In één (halve) dag een goed begin voor je innovatieproces vanuit je merk
  • EEN ZAAK VAN BETEKENIS. Merkwaardensessie, merkwaardenspel, werkvloerchallenge

Meer informatie? PRODUCTEN >>