[MENSEN]

[MENSEN]
hoe gedreven mensen essentieel zijn voor elk innovatieproject

INTRAPRENEURS

ZONDER MENSEN GEEN BETEKENISVOLLE INNOVATIE. Zeker in een rationele, technologische business-to-business markt. Elke innovatie heeft een mens nodig met onuitputtelijke energie om ervoor te vechten, maar dat ook realistisch omgaat met de randvoorwaarden voor levensvatbaarheid. 

INTRAPRENEURS worden ze ook wel genoemd: de mensen die ervoor zorgen dat tussen de dagelijkse zaken tijd wordt gemaakt voor hun ‘kindje’. Voorwaarde is dat zij VRIJHEID, VERANTWOORDELIJKHEID en VERTROUWEN voelen van hun leidinggevende. Zo bouw je samen aan duurzame waarde voor het bedrijf.

AMICA ondersteunt jou bij het scheppen van de voorwaarden voor intrapreneurship in jouw organisatie. Onze producten vind je hier.

BEDRIJFSINTUÏTIE

Innoveren betekent: voortdurend kiezen. Welke markt, welke technische oplossing, welke leverancier? Voor mensen met een sterk ontwikkelde intuïtie zijn dit soort besluiten veel makkelijker.

Amica werkt met de mensen van een organisatie om een gezamenlijke ‘BEDRIJFSINTUÏTIE’ te ontwikkelen. Hiermee vallen keuzes automatisch in de richting van een product dat past bij het bedrijf.

Amica leert op basis van merkwaarden de bedrijfsintuïtie aan ondernemers en medewerkers. GAME BASED LEARNING, sessies en goed inpasbare tools voor de werkvloer zorgen voor duurzame verankering. Onze producten vind je in onderstaande tekstbox.

<< Vorige M: MERK

MENSEN: PRODUCTEN

  • EEN ZAAK VAN BETEKENIS. Merkwaardensessie, merkwaardenspel, werkvloerchallenge
  • adVENTURE. intrapreneurship awareness game & training

Meer informatie? PRODUCTEN >>