[METHODE]

[METHODE]
 zonder systematisch innovatieproces geen kloppende innovatie

Hoe scoort jouw innovatie op... ?
MARKTTOEGANG, DESIGN, GEBRUIKSVRIENDELIJKHEID 78%
VERDIENMODEL 57%
WAARDEKETEN 28%
LEVERANCIERSRELATIES 57%
INVESTERINGSBEDRAG EN -BEREIDHEID 89%
KWALITEIT PRODUCTIEPROCES EN KENNIS MEDEWERKERS 75%

Een innovatie is pas betekenisvol als alle balken op 100% staan. Het is niet eenvoudig om álle succesfactoren kloppend te krijgen. Gelukkig bestaat er zoiets als een systematisch innovatieproces. Zoals DESIGN THINKING.

‘Design thinking, ik zoek toch geen ontwerper?’ AMICA Innovatie gebruikt de Design Thinking methode van de faculteit Industrieel Ontwerpen van de TU Delft als tool voor procesplanning. Ontwerpers zijn immers in staat om op een holistische manier naar alle facetten van een nieuw product te kijken. Zo’n creatief proces vraagt als geen ander om planning. AMICA bouwt op meer dan een decennium ervaring met design thinking en verrijkt het met een flinke dosis economie, realiteitszin, bedrijfskunde en politieke vaardigheid.

    Door onze standaard structuur met go/no go momenten en voorspelbare afspraken, bijeenkomsten, sessies en acties krijg jij controle en inzicht in risico’s en budget. Kom je ook creëren met controle? De producten vind je in de tekstbox hieronder.

    Volgende M: MERK >>

    METHODE: PRODUCTEN

    • INNOVATIESTARTER. In één (halve) dag een goed begin voor je innovatieproces
    • DESIGN THINKING SPRINT. In 6 maanden van idee of zakelijk knelpunt naar oplossing óf bewezen haalbaar plan 

    Meer informatie? PRODUCTEN >>