ZENITH | PURPOSE ANATOMY

WAAROM

Onderzoek toont aan: purpose driven organisaties hebben…

WIL JIJ DIT OOK? Met het ZENITH purpose anatomy definieer je het bestaansrecht van jouw organisatie, verspreid je de merkwaarden onder het personeel en geef je veranderingen en innovaties meer richting. 

scherpere strategische focus

succesvollere productintroducties

hogere naamsbekendheid

meer trouwe klanten

betere retentie van hoog opgeleid personeel

succesvollere verandertrajecten

HOE

Met het wetenschappelijke Zenith 7×7 waardensysteem definieer jij in een handomdraai het bestaansrecht van jouw merk. Dit kan in 10 minuten aan je bureau met de kaartenset. Of je gebruikt de spelvorm om spelenderwijs de ideeën over het bestaansrecht vanuit de onderneming te putten. En tegelijk het team te bouwen. Een ideale en betekenisvolle invulling van bedrijfsuitje of heidag of beginpunt van een breder verandertraject.

Op basis van de je ‘eigen dier’ (een anatomie van 7 kaarten: Wat wil ik (rationeel & intuïtief), waarom wil ik dat, hoe ben ik (rationeel & intuïtief) en waarmee bereik ik dat (rationeel & intuïtief) ga je aan de slag om je merkbelofte waar te maken. Dit doen we door een traject in 5 fasen te doorlopen waarbij je eerst definieert waar de ‘quick wins’ zijn en daarna wat je in een halfjaar kunt veranderen. Veranderen kan op allerlei gebieden, waarvoor we het Enterprise Design handboek van Milan Guenther gebruiken.

BOEK NU

  • EEN VRIJBLIJVEND MERKDEFINITIE-TAFELGESPREK ALS MOGELIJKE INTAKE VOOR EEN VERANDERTRAJECT
  • ZENITH ALS BETEKENISVOL BEDRIJFSUITJE + MERKDEFINITIE-EVENT
  • JE EIGEN ZENITH KAARTENDEK

GRATIS: vrijblijvend tafelgesprek met 1e inkijk in je merk

Vul hier het contactformulier in en we gaan snel samen aan de slag voor versterking van jouw merk.